Blev nogle af dem i kender konfirmeret igår? :)
Eller blev du selv konfirmeret?
Skal du i år, eller næste år? :)
Hvad synes i om konfirmation, og nonfirmation? :)
fredag den 10. maj 2013
onsdag den 8. maj 2013
Konfirmationen! - Skal du?
Min storebror Rasmus skal konfirmeres idag! Hurra! En konfirmation er noget helt specielt, og det er en dag hvor DU bliver tænkt på, og hvor det KUN er DIG alle er kommet for. :')
H&L. Til alle som skal/Bli'r/Har i dette år ! <3 (Også andre år! ;))
Men Nu til det mere spænende!
Er du blevet konfirmeret? Og hvordan gik det? Jeg lytter! For sådan en særlig dag, skal ikke blive glemt! Skriv gerne detaljer! Jeg er nysgerrig. :)
Er du ikke konfirmeret? Men hvilke forventninger har du til det? Jeg sætter selv ikke nogle forventninger, for så hvis det ikke er som det jeg har forventet, så bliver det en skuffende dag for mig. Det vil jeg jeg bedstemt ikke have! D:'
Hvilken frugt ville du være?
Ja, idag var jeg ude og køre i tog (Fra KBH.) Da det slog mig! Jeg ville da oprette et indlæg om hvilken frugt man kunne være? Ja.. Why not? F.eks. Jeg tror selv jeg ville være et skrøbeligt jordbær, da jeg selv skal passe på at ingen kommer til at træde på mig, og 'smadre' mig totalt ud XD. Well, i tror nok jeg er skøre, men hvilken frugt tror i passer bedst til jer? Hvilken type er du som person?
- Og hvilken frugt er din ynglings? :P
Kys <3
- Og hvilken frugt er din ynglings? :P
Kys <3
Abonner på:
Opslag (Atom)
