Swil-Heart
fredag den 10. maj 2013
Så ..
Blev nogle af dem i kender konfirmeret igår? :)
Eller blev du selv konfirmeret?
Skal du i år, eller næste år? :)
Hvad synes i om konfirmation, og nonfirmation? :)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar