onsdag den 8. maj 2013

Hvilken frugt ville du være?

Ja, idag var jeg ude og køre i tog (Fra KBH.) Da det slog mig! Jeg ville da oprette et indlæg om hvilken frugt man kunne være? Ja.. Why not? F.eks. Jeg tror selv jeg ville være et skrøbeligt jordbær, da jeg selv skal passe på at ingen kommer til at træde på mig, og 'smadre' mig totalt ud XD. Well, i tror nok jeg er skøre, men hvilken frugt tror i passer bedst til jer? Hvilken type er du som person?

 - Og hvilken frugt er din ynglings? :P

Kys <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar