Men Nu til det mere spænende!
Er du blevet konfirmeret? Og hvordan gik det? Jeg lytter! For sådan en særlig dag, skal ikke blive glemt! Skriv gerne detaljer! Jeg er nysgerrig. :)
Er du ikke konfirmeret? Men hvilke forventninger har du til det? Jeg sætter selv ikke nogle forventninger, for så hvis det ikke er som det jeg har forventet, så bliver det en skuffende dag for mig. Det vil jeg jeg bedstemt ikke have! D:'

Ingen kommentarer:
Send en kommentar