onsdag den 8. maj 2013

Konfirmationen! - Skal du?

Min storebror Rasmus skal konfirmeres idag! Hurra! En konfirmation er noget helt specielt, og det er en dag hvor DU bliver tænkt på, og hvor det KUN er DIG alle er kommet for. :')
Men Nu til det mere spænende! 

Er du blevet konfirmeret? Og hvordan gik det? Jeg lytter! For sådan en særlig dag, skal ikke blive glemt! Skriv gerne detaljer! Jeg er nysgerrig. :)

Er du ikke konfirmeret? Men hvilke forventninger har du til det? Jeg sætter selv ikke nogle forventninger, for så hvis det ikke er som det jeg har forventet, så bliver det en skuffende dag for mig. Det vil jeg jeg bedstemt ikke have! D:'

H&L. Til alle som skal/Bli'r/Har i dette år ! <3 (Også andre år! ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar